fredag den 8. juli 2011

To do...

Sidste uges to do gik jeg rask til men desværre blev det kun et færdigt projekt.. som nu er kommet på plads på puttepigens værelse. Og stor tilfreds er at spore hos mig!!!

Grunden til kun et færdigt projekt er denne..

Der er dømt projekt "nu skal stuen have den helt store tur".... Det kom lige snigende og nu er vi i fuldt gang.. Lækkert nok.

Så næste uges TO DO er følgende:

1. Hæklet elefant færdiggjort.

2. Lave billede af min nye saml selv ugle fra Jane..

3. Male loft og vægge i stuen, plus de møbler der trænger til en kærliig hånd igen...

Så en kort liste men det sidste er jo et kæmpe projekt og ved ikke hvor meget vi når.... Men jeg er vild med Mettes TO DO og TA DA. Skønt at man får taget hul på mange af de projekter der bare ligger i bunken... Så tak til Mette igen for motivationen...

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet fint! Skønne farver! :-) Jeg har også meldt mig til westmose's todo i denne uge. Det er nemlig en super ide! :-) glæder mig til at se dine tada i næste uge. God weekend!

    SvarSlet
  2. Du oser af overskud.. Skønt at få gang i de ting man ønsker sig.. men det er da også store projekter.. Glæder mig til at se mere.. fed gul amagerhylde..Lige i øjet:0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den amagerhylde smuk. Jeg har en stående som Asta skal male... lilla tror jeg hun vælger

    SvarSlet
  4. Må tilslutte mig de andre! Fantastisk fin amagerhylde - og hygsomt værelse uden tvivl!
    Synes det er super sejt med sådan et "stort" stue-projekt - men det er jo også altid en kæmpe tilfredstillelse når det er gjort!

    SvarSlet
  5. Lækker farve, ja det er da noget af en uge du har foran dig. Pøj, pøj..

    SvarSlet
  6. Hej Alle.
    Tak for jeres ord. Skønt at få tilbagemeldinger.. God dag til alle.

    Lykke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...