mandag den 11. juli 2011

Igangværende projekt..




Ja så er vi igang med at male hvidt- hvidt og hvidt. Det bliver super flot. Og forandringen er tydelig at se på billederne. Den nuværende farve på de to reterende vægge er beige men væggene trænger i den grad til at blive frisket op. Og hvid er jo en dejlig farve. Planen er at for endevæggen skal der være tapet i grønt fra Ferm living. Det har jeg dog ikke fået hjem endnu så jeg kan vise det frem.

Og så sideløbende maler jeg møbler...

Det er nu meget dejligt som afveksling at være lidt ude..

Og om aften når jeg ikke maler, ungerne er puttet ja så hækler jeg. Er påbegyndt et nyt projekt...


Det skal blive til en rund pude til min nye stol...

Jeg synes det er skønt at være i gang omend det var lidt nemmere dengang man var uden unger, men det er også hyggeligt når superhelten spørger sin far: "Jamen har du da ikke brug for en super dygtig maler" (indforstået at så skulle han da lige bruge ham....)

God mandag til blogland..

Lykke

2 kommentarer:

  1. Hold op Lykke hvor blir' det da bare godt!
    Hvid er en fantastisk farve - og så glæder jeg mig bare super meget til at se tapetet!!!
    Men hækleprojektet er jo om noget endnu mere spændende!! God dag i malingens tegn;)

    SvarSlet
  2. Ja nogle gange kom man hurtigere fra starten små hjælpere....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...