onsdag den 13. april 2011

Give away

Så er det som lovet blevet tid til en ny give away. Jeg har valgt at sætte en af mine glasugler på højkant. Man vælger selv hvilken man kunne tænke sig..


Og fordi det er sjovt at mere end en kan vinde, trækker jeg også et navn mere, som dog vælger til sidst..

Jeg trækker vinderen ved 50 faste læsere.

Reglerne som følger:
1 lod: En kommentar på bloggen.
2 lodder: kommentar + fast læser herinde (gælder både nye og gamle)
3 lodder: kommentar + fast læser + link til give away'en på din egen blog.(lån gerne billeder)

Jeg håber mange vil lege med..

Lykke

46 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har lavet - og glasuglerne her skønne - der må meget gerne komme én hjem til mig.
    3 lodder kommer jeg i puljen.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne ugler:-) Nu skal jeg så bare finde ud af at linke fra min side (samt skaffe mig nogle læsere, nu hvor jeg har besluttet mig for at opdatere jævnligt;-)).

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte Lykke! Jeg deltager med 2 lodder og håber, at den grønne ugle flytter ind her hos os :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig skønne ugler. Den grønne må gerne flyver hjem til mig. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg glad for, at jeg vandt din forrige give-away. Er helt vilde med dine glasugler, så må også deltage i denne her med 3 lodder :)

    SvarSlet
  6. ej de er flotte, jeg vil gerne deltage med 3 stk

    mailer dig lige imorgen, har ikke glemt dig :o)

    SvarSlet
  7. Ihh de er smukke!
    2 lodder til mig

    fantastisk!

    x

    margit fra
    creativetail

    SvarSlet
  8. Hej Lykke

    Åh de er søde - sådan en måtte gerne bo hos mig!! 3 lodder til mig, tak.

    God påske.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Skøn give away. 2 (vinder)lodder til mig og god påske til dig:)

    SvarSlet
  10. Hvor er de skønne jeg tager 3 lodder.

    SvarSlet
  11. Hvor er de flotte! Jeg deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  12. Hvor er de flotte...gad godt vinde en af dem.

    3 lodder, tak.
    Glæder mig til at følge din blog.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  13. Fantastiske farver - flot håndværk - wauww.
    Min blog er med på 3 lodder - din give away er at finde i venstre side på min blog - dermed kan andre også stifte bekendtskab med dine mesterværker.

    God påske
    Mille

    SvarSlet
  14. Så fine! Jeg vil gjerne være med på 2 lodd; kommentar + bildelink på egen blogg.

    Ønsker deg og dine en kjempefin påske! :)

    SvarSlet
  15. de er da bare så fine, hvem vil ikke gerne vinde en af dem, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  16. Ej hvor er de søde. Jeg er med på 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  17. Hvor er det nogen skønne glasugler ;0)
    Jeg har meldt mig til som fast læser og vil glæde mig til at følge din blog ;0)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder

    SvarSlet
  18. Hej..
    Sød blog.. Fandt dig tilfældigt.. Vil gerne være fast læser.. Har selv hang til ugler og vil derfor deltage i din give away med 2 lod:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  19. Kære Lykke
    Hvor er de skønne de ugler! Helt unikke.
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder- krydser fingre

    SvarSlet
  20. iiih... hvor er de fine Lykke :D
    Jeg vil gerne deltager med 2 lodder :D

    SvarSlet
  21. Hvor er de fine :-) Deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  22. Ihh hvor er de fine! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  23. Hvor er de fine de ugler. Jeg smider to lodder i puljen og håber på at jeg er heldig.

    God påske. Kh Mette

    SvarSlet
  24. Vil gerne deltage med 3 lodder;D

    Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  25. Hvor er de fine!
    Jeg vil gerne være med i din Give Away med to lodder...

    SvarSlet
  26. Hej Lykke - orv havde slet ikke set din fine Give Away, jeg vil gerne deltage med to lodder. Første rum i dukkehuset er taperseret - glæder mig til at vise dig det færdige resultat. Mvh Pia

    SvarSlet
  27. Utrolig søde...Deltager med 2 lodder og glæder mig til at følge :)

    SvarSlet
  28. Tre lodder i puljen, for dem skal jeg da vinde!!

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne lege med:)
    Super fine ugler!
    To lodder og held og lykke til mig.
    Kh Cecilie

    SvarSlet
  30. Jamen de er jo PRAGTFULDE de ugler!! Jeg deltager med 3 lodder og krydsede fingre :o)

    SvarSlet
  31. Flotte ugler, lige noget for mig - jeg skal give mig selv de fleste chancer så jeg smider 3 lodder ind i lodtrækningen...

    SvarSlet
  32. sikke en fin blog du har og sikke nogle søde ugler, specielt den røde må gerne komme hjem til mig at bo, jeg lægger 3 lodder og krydser fingre.


    maja

    SvarSlet
  33. Hej Lykke:-)
    Sikke nogle fine ugler, jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen!
    Er super glad for min "færdig-gave", skal nok bestå;-)
    Skønt mor og far har naboer som jer!
    Knus Sabine!

    SvarSlet
  34. Hej Lykke:-)
    Hvor er det en flot side du har lavet her! Du er bare rigtig dygtig og kreativ - vi er stolte over at have dig og michael som naboer! :-)
    Jeg er med i lodtrækningen, smil.
    Knus fra Jenni:-)

    Grøn ugle, hvis jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  35. Jeg tager tre lodder og satser hårdt på den grønne eller blå ugle...

    SvarSlet
  36. Ihh de er bare flotte, især den blå :).. Vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  37. Så er du i hvert fald 1 skridt nærmere de 50 læsere :)
    Jeg deltager med 2 lodder, og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  38. Hvor er de SØDE, jeg er da helt klart med på 3 lodder.. :D

    Joan Bagger - wooz.dk

    SvarSlet
  39. Dejlig blog du har;) Super hyggelig!
    Glæder mig til at følge med fremover!
    Jeg deltager med tre lodder!

    SvarSlet
  40. Sikke nogle søde ugler!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Kh Camilla

    SvarSlet
  41. Nøj hvor er de flotte!
    2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  42. hej
    de er barew søde - deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  43. Hej Lykke

    Så er jeg også med i lotteriet ;-)
    2 lodder til mig

    Knus Ulla

    SvarSlet
  44. De er rigtig fine :o) Jeg deltager med 3 lodder..

    Jeg har også en give away igang på min blog. Du er velkommen til at kigge forbi :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2011/04/give-away.html

    Mvh Helle

    SvarSlet
  45. Jeg slenger meg med på 1 lodd :)
    klem

    SvarSlet
  46. Jeg smider 2 lodder i posen, - de er super søde de ugler! Måske når du de 50 faste læsere.
    Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...