onsdag den 8. juni 2011

Give away fordi det er sommer...

Så skyder jeg igen en give away i gang. Den der er den heldig vinder bestemme hvad den næste glasting jeg laver skal være. I bestemmer motiv og vælger derefter en af følgende glasting (her blot fremvist som inspiration)



1.Et billede til et børneværelse cirka 15x15 cm.


2. Et dørskilt i 15x15 cm. med navn



3. 1 figur på fod eller til ophæng.

Jeg trækker vinderen den 1.august 2011.

Reglerne er som følger:
1 lod: En kommentar på bloggen.
2 lodder: kommentar + fast læser herinde (gælder både nye og gamle)
3 lodder: kommentar + fast læser + link til give away'en på din egen blog.(lån gerne billeder)

Jeg håber mange vil deltage og glæder mig til at blive inspireret. Skriv gerne hvad i ønsker, hvis det det er Jer der vinder..

Lykke

44 kommentarer:

  1. jeg er jo vild med katte, så det vil være mit forslag, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  2. Ja, vandt jo desværre ikke hos dig sidst. Prøver igen med 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, og har set sådan nogle flotte glashuse flere steder, tænkte på om det kunne være en lille udfordring? Altså til at stå ligesom bilerne og Kaj og Andrea :D

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder! Men hvad skal man dog vælge hvis man er den heldige... Jeg kan ikke beslutte mig, men skriver lige et par ideer: æbletræ, "peter plys-træ", blomst, hjerte med små hjerter/blomster, æble med orm, muffin, elefant. Jeg er ret vild med dem du laver på fod, så det skulle helt sikkert være sådan en. Og tror det skulle være en muffin. ;-)

    SvarSlet
  5. Ta' mig, Ta' mig - nej hvor vil jeg gerne vinde en af dine skønne glas ting. 3 lodder er hermed smidt i puljen.

    SvarSlet
  6. Jeg er da så meget med på 3 lodder - får lige linket lidt senere. Og klart det skulle være et brudepar!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Jeg er bestemt også med her. Skøn give away og to lodder til mig. Hvis jeg er heldig kunne jeg bruge en ugle på sådan en pind så den kan stå :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Åhh sikke skønne ting... tænk osse at få lov at bestemme lidt.. Jeg er fast læser og vil gerne deltage med 2 lodder:0)KH Iben

    SvarSlet
  9. Din Noas Ark er helt suveræn og barnet i barnevogn lige så. Super fine ting du laver i glas.
    God aften til dig fra Lotte

    SvarSlet
  10. Hej Lykke...
    Ja jeg er jo VILD med dine ting, som du ved!
    Super fin give away!
    Jeg deltager med tre lodder - har linket fra min blog;)
    Jeg ville ELSKE sådan et billede med cupcakes eller nogle, som kunne stå i vinduet! Skal først på glas-kursus igen til November selv, så længe kan mit hjem ikke stå uden glas-kager...smil! God pinse!

    SvarSlet
  11. Hej lykke
    Jeg er vild med de ting du laver i glas, jeg tager 3 lodder og hvis jeg er den heldige vinder ville en abe være helt i top, en abe lige som ham kaj på fod :o).

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 3 lodder og kunne godt tænke mig enten et børnebillede eller dagpleje skiltet ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  13. Jeg er også med! Men, kan skutte beslutte mig for hvad jeg helst vil vinde! Er jeg heldig nok, må jeg jo tvinges til at tage en beslutning ;)

    SvarSlet
  14. Super fed give away som jeg da bare må deltage i. Jeg deltager med 3 lodder og hvis jeg er så heldig at vinde så vil jeg gerne have et navneskilt.

    SvarSlet
  15. Åh ja, for en lækker giveaway! 2 lodder til mig, tak, med ønske om at Kaj & Andrea kan flytte ind hos.mig! ;-)
    Tak for tippet, skønne Lykke!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  16. 2 lodder til mig :)

    Jeg har en ide til hvad der skulle være på, skal bare lige have det tænkt færdigt :)

    SvarSlet
  17. Hejsa jeg vil ihvert fald meget gerne være med her. Tak for interessen ved min give away også. Jeg er med på 3 lodder. Linker til dig i morgen, når jeg ikke kun sidder med mobilen. Kan ikke hitte ud af det på den nemlig;-)

    SvarSlet
  18. Hej; 2 lodder. Jeg kan godt lidt fugle, min yndlings er en strandskade eller en rødkælk. Men jeg er blevet helt vild med disse "Diva fugle"
    http://www.zelibri.dk/glaskunst/diva-fugl.html

    Så noget i den stil kunne jeg godt tænke mig. Ellers så jeg du havde lavet nogle søde fugle:
    http://2.bp.blogspot.com/-f0RzWgmhTO0/TffIpVNTp8I/AAAAAAAAAiE/-wdviZK-Cqg/s1600/HPIM0751.JPG

    SvarSlet
  19. Er imponeret over hvad man kan med glas.. Så flot! :)

    Deltager med 3 gode lodder ;)
    Vinder jeg er vi ude i et billede til børneværelset eller en figur på fod.. :)

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 3 lodder. Er nystartet blogger :)

    Jeg tænker et navneskilt eller et par finurlige ugler :D

    SvarSlet
  22. 3 lodder til mig tak. Vil meget gerne vinde nogle ugler af dig :)Det er helt vildt så dygtig du er til det der med glas

    SvarSlet
  23. Er med på tre lodder, er vild med uglerne ;-)
    Besøg min nystartede blog på denledigestund.blogspot.com

    MVH Diana

    SvarSlet
  24. Hvor er de flotte. To lodder til mig :)

    SvarSlet
  25. 3 lodder :) De er bare alle så fine!

    SvarSlet
  26. Jeg er noget imponeret over dine evner, de er bare så fine, jeg er med på 3 lodder. Hvis jeg vinder skal det nok være et blomsterhoved på fod, enten tulipan eller hortensia, eller et billede med spiderman(jeg kom til at spørge drengene)

    maja

    SvarSlet
  27. De var kjempefine.. Hadde vært moro med en slik i hus ^^

    Så prøver meg med et lykkelodd.

    SvarSlet
  28. Åh du er dygtig!
    Jeg er med på 3 lod og tænker en stor gul stjerne på fod! Den ville pynte i mit vindue så solen ku skinne ind i den :)

    SvarSlet
  29. 1 lod - tak :)
    kaj og andrea er alt for seje, dem ku jeg godt tænkte mig :)
    //Sine

    SvarSlet
  30. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. Jeg ville ønske mig noget med ugler, da vi er vilde med ugler i alle afskygninger herhjemme :o)

    SvarSlet
  31. Jeg vil da også være med - deltager med 2 lodder :) Tænk, hvis du kunne lave Gåsetårnet i glas - det ville være helt vildt! Men min første tanke var et juleophæng til juletræet - en lille snemand eller et hjerte...
    God sommer til dig Lykke :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  32. Jamen altså - det er netop gået op for mig at jeg ikke har fået tilmeldt mig din skønne Give Away. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Jeg synes svalen er så flot en fugl, den kunne være flot som ophæng i vinduet.

    Knus Pia

    SvarSlet
  33. Superflotte ting du laver! Jeg tror, jeg ville vælge en figur på fod - måske en pingvin eller en giraf eller noget pink:-P

    Jeg deltager med to lodder:)

    (malinsofie@gmail.com)

    SvarSlet
  34. Tre lodder til mig - og håber virkelig at jeg vinder - meget flotte ting du laver. Jeg læder mig til at følge din blog
    Mvh Millelouise

    SvarSlet
  35. Uh hvor har du mange fine ting :-) Jeg er især helt vild med dine kaj og andrea på fod, elsker dem :-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  36. Smukke smukke figurer i skønne farver... jeg deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  37. Så smukke ting...
    Jeg er med på 2 lodder... og vil super gerne vinde biler til min nye lille dreng..
    Jeg har selv gang i min 1 giveaway, så kig endelig forbi..
    smil fra Tina

    SvarSlet
  38. jeg er med på 3 lodder. Jeg kunne tænke mig et lidt " skævt " hus i turkis, til at hænge i mit vindue :)

    SvarSlet
  39. Jeg deltar gjerne på denne :-) Tar 2 lodd :-)

    SvarSlet
  40. WOW sikke flotte ting du laver, jeg deltager med 2 lodder :o) enten et billede eller et dørskilt.

    SvarSlet
  41. Jeg vil da meget gerne vinde din give away! Hvis jeg vinder skal det være en figur "på pind", og jeg har da lidt ideer ;)
    3 lodder herfra :)
    http://lykkesc.blogspot.com/2011/06/give-away-fordi-det-er-sommer.html

    SvarSlet
  42. Hov, det var da mit link jeg ville have sat i stedet for dit :P
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlet
  43. Hejsa hvor heldig at jeg fandt din side i dag, så kan jeg lige nå at være med her med 2 lodder.

    Hilsen Birgit.

    http://sjovoghobby.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...