tirsdag den 13. november 2012

Status brækket fod.

Okay så har jeg så været sygemeldt med en brækket fod i hvad der føles som en evighed. Og ja nogle ville måske sige fantastisk med lidt "ferie", men det føles ikke som ferie. Det føles som at være lidt holdt fanget i ens eget hjem. Jeg må sidde på sofaen store dele af dage. Men der er lys for enden, for på torsdag skal jeg til tjek! Fingers crossed. Og hvis alt går vel skal jeg påbegynde job fredag! Og jeg glæder mig!
Jeg har fået hæklet en del nu hvor enden er solidt plantet i sofaen. Nogle af tingene kan jeg først vise frem senere. (tror måske at nogle læser med her og trist at ødelægge overraskelsen!)
Sutte elefant til en dejlig dreng som lige er startet i vuggestue!
Adventspakkerne er for en gang skyld klaret i rigtig god tid. Alle er købt eller lavet og kun få er ikke pakket ind! (godt det er adventspakker! )
Ynglingsmadderne i en ny madkasse!
Og så lige dette års nissehue!
Alma gad ikke at blive fotograferet lige der, men man kan da se huen!
Lykke

2 kommentarer:

  1. øv hvor træls for dig at du skal gå med foden brækket, men lidt godt er der da kommet ud af det kan jeg se, fine ting du har fået nørklet sammen til julens små gaver

    SvarSlet
  2. Hvor er tingene fine - især elefanten (:

    - Kit

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...