tirsdag den 6. november 2012

Kattens også..

Jeg har slet ikke fået vist denne barnevognsrangle med katte. Jeg blev for lang tid siden spurgt om jeg ville lave sådan en til en lille pige. Og det ville jeg selvfølgelig gerne. Den var super hyggelig at sidde med. Kan godt lide udfordringen med at skulle lave noget uden opskrift.
Den blev godt modtaget godt af mor og den lille pige. Samtidig løste den et problem, jeg havde gået med et stykke tid. Havde nemlig for lang tid siden meldt mig til en udfordring, hvor man skulle glæde andre uventet. Og denne katteting blev så min lille gave til den lille pige med en lidt hård start på livet.
Jeg har lavet en DIY på kattene, som jeg vil vise her på bloggen i nærmeste fremtid.
Lykke

2 kommentarer:

  1. hvor er de søde, og skønt at kunne glæde andre :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en sød barnevognsrangle. Kommer DIY før jul? Det kunne være en god julegave :o) Hilsen Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...