mandag den 14. maj 2012

Det seneste...

Jeg har igen været på glaskursus. Denne gang var det dog rent bestillingsarbejde! Denne abe er til en pige som elsker aber! håber den falder i god jord! jeg synes ihvertfald man bliver glad af at se på den!
Fuglen er til pigens mor! Denne gang har jeg prøvet at arbejde med mange lag i glasset, synes effekt er blevet god og glæder mig til at høre hvad modtageren siger! Mors dag igår var en super skøn dag! Amerikanske pandekager til morgenmad (det er det nye store hit her i huset hos den store!), fik en flot blomst til haven af ungerne! Glæder mig til at se når den springer ud! Vi var stort set ude i haven hele dagen. Fik sået solsikker, gulerødder m.m. (ja det er lidt sent men det er til ungernes have så det går nok!) Vi laver bål i haven til aftensmad! Hold nu op hvor ungerne elsker det! Ha en skøn dag! Lykke

4 kommentarer:

  1. sikke fine glasting du får fremtryllet, jeg har selv muligheden for at lave glas men kan ikke få mig selv sparket afsted.

    SvarSlet
  2. Hej Lotte! Kender godt det med lige at tage sig sammen, men når først man er afsted så er det jo super skønt! Tak for din søde kommentar!
    Lykke

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde - heldige modtagere!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...