mandag den 3. oktober 2011

Okay Okay, er ikke helt..

God til det med fondant. Og mange herude i blogland er meeeeget bedre end mig. Jeg er nok også mere sådan en: Nå det kan da ikke være så svært og så går jeg i gang.... Nogen gange er det en super fin holdning (hvis I spørger mig), men andre gange kunne det måske være smart at sætte sig rigtig ind ni tingene først.
Men mit gudbarn har fødselsdag idag og fylder 3 år. Og han er begyndt at interessere sig for biler, så sådan en kage skulle han da have på hans fødselsdag.

Tror nu nok at gudbarnet bliver tilfreds selvom den ikke er helt perfekt..

Lykke

2 kommentarer:

  1. hvis det der er dit første forsøg, så siger jeg wauw.

    jeg gætter på at dit gudbarn bliver vildt begejstret.

    SvarSlet
  2. Det er altså fantastisk hvad man kan lave af denne fondant. Super flot ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...