fredag den 12. august 2011

Skulle lige prøve...


At lave en nusseklud... Og den blev så til tre, det er da hyggeligt. Og skal da nok finde nogen der kan bruge dem.


Og så et par nøglesnore mere. Jeg tror at det næste projekt for mig må være at gå på et eller andet kursus hvor man får undervisning i at sy.. Det kunne jeg nemlig godt blive bidt af...

God Fredag aften til Jer alle, hvor er det vildt at jeg snart runde de 100 læsere.... Det er så dejligt og hyggeligt at så menge gider kigge og læse med..


Lykke

6 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt! Lækkert stof på nøglesnorene!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Uuhh jeg er så hug på de nøglesnore, men er ikke rigtig kommet igang med dem endnu (mangler en DIY at hænge mig i -gg-)

    SvarSlet
  3. hvor blev de fine.. Det er sjovt som man går i selvsving når man "bare"lige skal prøve noget.. ha ha:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine de nusseklude, god ide. Jeg er også begyndt at kigge efter nogen med syerfaring, for vil vildt gerne blive god ved maskinen :)

    SvarSlet
  5. hyggeligt at møde dig i dag!

    SvarSlet
  6. Hej Lykke
    Tak for din besked, og tak for en hyggelig eftermiddag. Dejligt at høre, at du kunne bruge mit pairophæng :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...