søndag den 14. august 2011

En super hyggelig dag...

Jeg var til blogpicnic i går med mange skønne kvinder. Det blev arrangeret af Sarah og Laura. Jeg er stadig overvældet over alle tingene fra den fantastiske goodiebag og tombolaen..

Jeg glemte selvfølgelig mit kamera (er nok stadig ikke rigtig blogger, for så ville man da ikke glemme sit kamera!!!). Men til gengæld er der mange der har blogget om dagen i billeder. Så tillader mig at linke til Jer. Skriv hvis det ikke er okay?!
Hos Majs (som løb med den fantastiske kaffekande!!!)
Micha
Mette , som også havde givet fine gaver til goodiebags.
Det er så fint i papir. Og det var det første jeg hængte op da jeg kom hjem.

Endnu en sponsorgave er det fine tørklæde, som er hængt klar i entréen sammen med min nye nøglesnor, så er jeg klar til første arbejdsdag imorgen.
Og den flotte gule mug er en gevinst fra tombolaen og min nye favoritkop. Jeg er ret sikker på at en ny afhængighed er skabt!!
Jeg vil løbende vise min gaver frem når de er kommet på plads eller lavet, for goodibagen indeholdte også rigtig mange fine kreaing.

Tusinde tak til alle for en super dejlig dag.

Lykke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...