fredag den 5. august 2011

Endnu en uglet affære...


Her til formiddag fik Familien endnu et "medlem", denne gang en "Dizzy Ninja Owl". Den er fra den søde Line
og en stor succes. Selvom den vist mest er tænkt til Superhelten så er jeg mindst lige så begejstret.. Tusinde tak søde Line den er bare super flot og jeg er vild med stjernerne...

Handymanden har været på arbejde igen, denne gang har jeg dog været igangsætter.. Han har sat hylder, hylder, hylder op på ungernes værelser..

Anton er tilfeds og så mangler vi blot at finde det helt rigtige skrivebord og stol...


Hos Alma mangler jeg to hylder (endnu ikke fundet..) en kiste til bøger og lidt kurve. Men synes stadig det er fint indtil videre. Jeg er meget vild med hendes smølfehylde, den er for sej. Overvejer om det er okay at jeg også har sådan en?!

Fredagen står på total børnehygge. Superhelten får besøg af to venner som skal overnatte. Der skal laves cowboymad på bålet og spises popcorn og skumfiduser til Disney sjov. Så bliver det vist ikke meget hyggeligere?!

God fredag til Jer!

Lykke

5 kommentarer:

  1. Er glad for I alle er tilfredse med den nye beboer i huset;)
    Sikke flot det er blevet med alle kasserne! En super hyggelig form for opbevaring - og lækre farver du har valgt!
    Hav en dejlig fredag - den lyder til at blive helt fantastisk!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare flot ud Lykke!
    Fede farver og flot tapet :) Bogstaverne, du laver, er helt fantastiske - er det nogen, du evt. laver på bestilling?
    Herhjemme har vi en lille frk., der skal starte i skole om 11 dage, så vi har også malet skrivebord og kasser til den helt store guldmedalje. Og nu skal der laves krea-hjørne til moren - blev gevaldigt inspireret, da jeg så dit :)
    God weekend - med cowboys og skumfiduser.
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Ps. Har lige ændret mit brugernavn, for når jeg skriver på din blog, må det være lidt forvirrende for dine andre læsere, at der står Lykke ;)
    Men da jeg i sin tid skulle finde på et navn, tænkte jeg, at hvis nu jeg en dag ville (turde) lave min egen blog, skulle den selvfølgelig hedde noget med Lykke, når nu det er mit mellemnavn. Men eftersom det lader vente på sig (hvis det da nogensinde kommer til at ske..), har jeg altså ændret mit profilnavn til TinaLykke :)

    SvarSlet
  4. Hejsa Tina.
    Hold da op er det allerede nu at hun skal i skole. Ja tiden går jo super hurtigt. Jeg kan sagtens lave nogen. Vi kan aftale nærmere hvis du sender mig en mail lykkehot@ofir.dk.
    Dejligt at vi kan give hinanden inspiration. Jeg bruger mit kreahjørne rigtig meget og er super glad for det..
    Lykke

    SvarSlet
  5. Hov... du skal da bare i gang med en blog.. Så har du en læser her. Hvor er du sød at du sådan ændrer dit navn.
    Lykke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...