lørdag den 28. maj 2011

Det skal ingen hemmelighed være..

At jeg er et rodehovedet. Også et kreativt et af slagsen. Men nu skal det være slut.. Ja ihvertfald med mine hæklenåle. De er jo mine elskede små hjælpere og det vil jeg gerne vise dem (ja ja de er jo ligeglade..)

Men alligevel.... jeg har købt dette fantastiske hækleetui hos Lene



Jeg er så vild med det. Og elsker at det er lavet specielt til mig. At Lene har brugt tid på at finde ud af hvordan lige præcist mit skal se ud.. Jeg føler mig så heldig og er så glad hver gang jeg ser på det.. Kære søde dygtige Lene tusinde tak!!!!

Så får i lige et før foto

Ja stolt er jeg ikke af mit kreative rod. Men jeg trøster mig med at jeg en gang har læst at kreativt tænkende mennesker også er rodehoveder. Jeg vil meget gerne være et kreativt tænkende menneske, så må man vel tage det andet med .... Ja undskyldninger er der nok af..

Og se lige hvilken orden der er nu..


Det er da også en form for lykke...

God lørdag til alle..

Lykke

3 kommentarer:

  1. Hold nu op et lækkert etui!
    Perfekt til dine små guldklumper!
    Blir' en anelse lysegrøn af misundelse...
    - men i første omgang glæder jeg mig bare til selv at investere i de skønne clover-nåle, som jeg kan se du også er forfalden til!
    God aften Lykke!

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det er såååå fint. Hun har virkelig ramt min stil super godt.
    Og clover nålene er et must for mig.. Hvor køber du dine?
    Også god aften til dig..
    Lykke

    SvarSlet
  3. Har set dem på nettet et sted til ca. 35 kr, som det billigste. Har efterfølgende været oppe hos vores lokale garndame (vil jo gerne støtte det lokale!!!) - MEN hun forhandlede dem ikke, og mente desuden de var meget overvurderede.... Ja, så nu vil jeg med god samvittighed købe via nettet, medmindre du kender til andre relativt lokale forhandlere??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...