søndag den 17. april 2011

Hold op en dejlig dag..

Det har da bare været en super dejlig dag. Med skønt vejr og unger der har været i fantastisk humør.
Jeg har nået en lille smule af hvad der var på to-do-listen. Har blandt andet fået plantet blomster i den gamle stol der hilser velkommen hvert forår og sommer.

Og tænk sig min lille glasbi havde overlevet vinteren. Og nu sidder den der og pynter rigtigt fint.

Alma har fødselsdag om en lille måned og i den forbindelse vil jeg gøre noget ved vores eksisterende legekøkken som ikke rigtig virker optimalt. Jeg har fundet en gammel kommode eller natbord på et loppemarked.
Den var ikke så flot men kunne se mulighederne i møblet og så kostede det kun den nette sum af 20 kroner..
Den skulle have tre gange maling. Og selvfølgelig har jeg valgt grøn.

Og nu skal den bare have noget fint papir på skuffen og indersiden. Det må i få fotos af senere.. Jeg er meget tilfreds med den grønne farve.. Glæder mig allerede til den skal stå i vores køkken..

Ja og så er søndag jo også den dag hvor Superhelten går til svømning og viste sit mod idag ved at hoppe fra 1 meter vippen. Han var super stolt (og moderen endnu mere), men lidt skuffet over at han ikke måtte hoppe fra 3 meter vippen for træneren, for det havde været endnu mere sejt mente han...

Og Puttepigen har endelig lært at kravle så hun er alle steder nu og det er bare så dejligt for hende. Og giver hende så megen glæde at kunne komme derhed hun vil.

JA DET HAR VÆRET EN HEL IGENNEM SUPER DEJLIG DAG!!!

Håber også jeres har været god.

Lykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...