onsdag den 15. august 2012

GIVE AWAY!!!

Lige om lidt fylder jeg år og for et stykke tid siden fyldte bloggen 1 år. Og de to ting er da værd at fejre! Så derfor laver jeg en lille give away! Det der kan vindes er et glasbillede a la det Alma har på sit værelse!
Motivet kan være vinderens beslutning, så det passer til det værelse/ stue det skal hænge i! Reglerne er som de plejer at være: 1 lod for kommentar her på bloggen 2 lodder for kommentar og fast læser (gamle som nye) 3 lodder for kommentar, fast læser og linke til give away på egen blog! Håber I har lyst til at lege med! Vinderen trækkes den 8. september! Lykke

9 kommentarer:

  1. Hvor fint altså!! Sådan en vil jeg gerne vinde, så jeg hopper på med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder

    SvarSlet
  3. Hej jeg elsker glaskunst. jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  5. Elsker også glaskunst, så jeg er da med på 3 lodder.
    :o) Karina

    SvarSlet
  6. Glas kunst er så fint - er med på to lodder. Jeg har også skrevet en mail til dig ang noget hækleri.

    kh Ketty

    SvarSlet
  7. Hej vil gerne være med på 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg er også gerne med på 2 lodder! Synes at svampene er rigtig søde!!!

    SvarSlet
  9. Åhhh de er så fine dine glas ting :) Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...