søndag den 11. marts 2012

Frustrationer...





Jeg har det sidste stykke tid været rimelig frustreret over min sitiuation. Min gamle computer har bare ikke samarbejdet med mig :-( Den har været til eftersyn og jeg fik den triste besked at jeg nok skulle overveje en ny. Øv. Men havde jo set det komme eftersom det kunne tage 10 min. at komme på nettet. Så vi har købt en ny og nu kan jeg igen blogge. I den forgangne periode har jeg heller ikke rigtig kunne følge med hos jer andre..

Men mine frustrationer er ikke gået ud over det kreative... Endnu en barnevognskæde er det blevet til.. Den her er i super fine farver og man bliver helt glad af at se på den....(jeg har faktisk lavet lidt forskelligt de sidste tre uger, men mere om det senere!)

Nu er jeg ihvertfald tilbage. Tak for jeres tålmodighed.

Lykke

3 kommentarer:

  1. Dejligt du er tilbage. Ingen computer er som at halte.
    Rigtig søde ugler:-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du er tilbage :-) Glæder mig til at se dine fine kreationer! God søndag.
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Hejsa,

    Tak til jer begge. Dejligt at nogle stadig læser med!
    God søndag.
    Lykke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...