mandag den 19. marts 2012

Endnu en kage, der næsten gik i kagen...



Vi var til barnedåb i går, og selvfølgelig skulle jeg lave kagen. (selvfølgelig fordi jeg tit får sagt det er ikke noget problem... Men får ikke altid tænkt det hele igennem.. Ja ja men kommer jo igennem alligevel!?)
Det er lagkagebunde lagt med hvid chokoladecreme (efter min mening slet ikke nemt at lave!) og brombærcreme. Men mums siger jeg bare....
Elefanten blev til en skulle have været flere, pletterne er ikke helt den farve jeg havde tænkt, den grønne kant rundt (ja det skulle faktisk være et bånd/ sløjfelignende). Jeg var ude på dybt vand og kom nogenlunde i land men ikke uden sved på pande!
Men forældrene var tilfredse og der kom ingen brok fra festens midtpunkt. Så det er da det vigtigste...

Lykke

2 kommentarer:

  1. for mig ligner det en million. Hvem der bare kunne lave noget der lignede lidt derhenad. men nu ved jeg jo hvem der ikke kan sige nej ved behov ;)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes den er super flot... Men syntes nu nogle gange det er rart at høre det ikke kun er mig der syntes det kan være svært at lave og få det til at blive efter planer er hos mig en umulighed...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...