mandag den 12. december 2011

Andrea kage..


Andreakage til min nieces 2 års fødselsdag - tjek
Alle adventspakker købt eller lavet - tjek
Julegaver - langt fra tjek
Syede 15 luciakjolen med 39 små hæklede guldhjerte til børnehaven - tjek
Hjemmegjorte gaver med ungerne -tjek
Maveinfluenca igen - tjek

Hæklet bilrangle til min venindes nyfødte søn - Tjek
Skrive julekort - langt fra tjek

Ja forberedelserne til jul er godt i gang men som alle andre er jeg langt fra færdig! Men efter endt luciakjole - nightmare er jeg igen ved godt mod og klar til de næste kreative udfordringer.
Forhåbentlig kan jeg vise resultater i de kommende dage....

Jeg elsker blogland her i december helt vildt. Det er altid fantastisk at se hvad der laves hos de forskellige, men her op til jul er det mega hyggeligt at surfe rundt i hvad I andre har gang i. Jeg er jo meget vild med jul. Normalt køber jeg mig fattig i blade for at finde inspiration, men har i år ikke købt et eneste. Så tak til blogland for alle de penge jeg har sparet på den konto....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...