torsdag den 24. november 2011

Adventskrans..

Jeg har tilmeldt mig "Vis din adventskrans" Hos Maj Super hyggeligt og dejlig julet... Så selvfølgelig skulle jeg være med.

Min adventskrans er i år lyseblå. Egentlig ville jeg helst have den i tyrkis, men kunne ikke finde lys der passede damen (ja det er jo så mig selv der er så besværlig). Men er nu okay tilfreds med resultatet alligevel.


Jeg elsker dekorationer der ligner en skovbund og så lige pyntet lidt op..
Er spændt på at se hvad andre får ud af udfordringen.

Ellers knokler jeg på livet løs med julegaver, fødselsdagsgaver og hverdagen. Det sidste tager jo alt ens tid.... :-)

God torsdag aften til alle.

Lykke

3 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk.. Jeg har samme stil.. men har i år lige prøvet noget andet - men stadigvæk meget skov agtigt:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Den er rigtig flot :0) Hvad er det du har snørret sammen? Er det gyvel eller fyr

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare skøn Lykke!!
    - og jeg er altså ret vild med de lyseblå lys!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...