lørdag den 27. august 2011

Lækkerier!!!!

Så fik jeg mine lækkerier hjem fra Mette

Hvor er det fine ting og er allerede hellt vild med både puder og sætterhuse. Tak for handlen!!

Har også lavet en handel med den dygtige Jane
Jeg vil lave nogle puder til Antons værelse. Og temaet skal være cowboy. Ideen var at finde nogle strygemærker med pistoler og cowboys på. Ikke nemt og har godt nok været i mange butikker m.m. Men så skrev jeg til søde Jane og hun ville gerne lave en cowboy. Resultater er jo helt fantastisk med alle de rigtige detaljer..

Tusine tak Jane for hjælpen. Så skal jeg bare gøre projektet færdigt.

Og så lavede jeg lige endnu et par babyfutter, til endnu en veninde, som snart skal have en lille pige...

(mærkeligt foto, futterne ser noget underlige ud. Men de er lige som de brune fra et tidligere indlæg!)

God lørdag.

Lykke

1 kommentar:

  1. Det er nogle rigtig dejlig ting, du har fået til værelserne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...