søndag den 3. juli 2011

Lækkerier fra min tur til Jylland


Disse skønheder var en byttehandel med Jane . Vi mødtes ved en afkørsel og fik byttet. Der var også en fisk men den kan jeg ikke få fra Puttepigen, så den må I tænke Jer til. Jeg er så vild med Janes streg og er vild med alle tingene. Jane var så sød at putte lidt ekstra i pakken hvilket jo var helt fantastisk.. Tusinde tak til Jane for de fine ting. Nogle af tingene skal bruges til en gave idag.. Håber modtageren bliver glad for resultatet...


Jeg synes den gule farve passer godt til Janes fine ugle. Kan du heller ikke leve uden en så kig forbi hendes blog HER



Pia Havde lavet et fantastisk dukkehus til mig som Alma skal have i julegave. Huset er ikke samlet endnu (for så giver jeg hende det bare før tid.. Men hvis I gerne vil se fotos har Pia nogle her..
Da vi også skulle bytte bytte på min vej til Hanstholm gav hun mig en ekstra pakke med til Anton og mig. De rammer er vild flotte og vi er begge meget glade for dem. Jeg kan ikke vente med at få fotos i dem og op på væggen. Tusinde tak søde Pia for den fine gave og til dit flotte arbejde med Almas dukkehus.. Iøvrigt har Pia en rigtig hyggelig blog så kig forbi..
I får flere billeder af andre lækkerier senere. Nu skal jeg til min barndomsvens fødselsdag. Og jeg glæder mig til at se hende og hendes familie.. Det skal nok blive hyggeligt. Hele hendes gave består af ting med ugler billedet i så tidligere, sten med ugler, bogmærke og dåse fra Blafre og så en lille hæklet hurv fra mig til alle tingene. Håber hun bliver glad for det.

God Søndag til Jer. Og VELKOMMEN til nye - dejligt i gider følge med!!

Lykke

1 kommentar:

  1. Tak for de søde ord Lykke! Det glæder mig meget at Anton og dig kunne bruge rammerne, og håber også Alma bliver glad for huset til jul.
    Jeg siger også mange tak for en god byttehandel - glædes hver dag over den flotte skål :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...