tirsdag den 26. juli 2011

Jeg er vist ikke til at stoppe..

Med alt det maleri.. Jeg maler stort set et eller andet hver dag. Og synes stadig det er mega hyggeligt. Og nu hvor vejret her på Lolland er godt, kan jeg jo stå ude.. Skønt.

I øjeblikket er det to sætterkasser, 2 bogkasser og en lille bænk til gangen..

Og imens jeg maler gør handymanden værkstedet klart til nye projekter. Han smider ud og omrokerer så han er klar når jeg siger: " skat kan du ikke lige...". Jeg sætter sådan pris på at have en mand der kan finde ud af at bruge sine hænder. Det gør det virkelig noget nemmere at være mig, for jeg får i perioder mange ideer om hvordan tingene nu kunne være.... Synes lige i skulle se et foto af den orden han skaber...

Sådan en orden får jeg aldrig i min kreating.. Det virker simpelthen ikke for mig. Men han trives med det. MÅske er det en af grundene til at vi passer godt sammen...


Og så nyder jeg ferie, vi har stadig tre uger tilbage.. Det er skønt at være ansat på en skole...

Lykke

4 kommentarer:

  1. Hej LYkke... Åh det ser da godt ud.. Jeg har også malet en del i den lavendelfarve.. malede lige mit spejl den anden dag.. kan da godt forstå du ik kan stoppe igen.. Den blå er jeg hel vild med - hvad hedder den farve? Og den bænk - hvor er jeg VILD med den.. har ledt efter en bænk som er særlig i et par år nu - men de er bare for dyre når jeg endelig ser nogen.. det med handy manden kan jeg osse kun nikke genkendende til.. ha ha.. nat og dag mødes.. SKØNT .. dejlige sager du får lavet;0)
    KH iben

    SvarSlet
  2. Hej Iben.
    Det er dejligt at male og man kan se hvor man kommer til.. Maling er en jeg har fået blandet specielt udfra en farve på noget garn jeg havde. Maling er Dyrup dektrem træ og metalmaling. Det er på olie... Man kan blande de fedeste farver...
    Ja bænken har stået på loftet et års tid. Fandt den på et loppemarked til 20 kr. Så det er jo til at overskue... Havde nemlig også ledt et stykke tid efter en der ikke var for bred..
    Tak for dine tilbagemeldinger det er super fedt..

    Lykke

    SvarSlet
  3. Tak for tilbage melding..;0) (metal maling)
    KH Iben - ja det er fedt her i blogland:0)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud, super farver og sikken skøn blog:-). Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...