mandag den 13. juni 2011

Jeg har modtaget en award


Jeg er så heldig at jeg har modtaget en award fra HelleJescika

Den er jeg rigtig glad for. Tusinde tak for den, det er virkelig helt vildt.
Reglerne for awarden er således:
1. Man skal linke til den man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål

1. Spørgsmål
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte fordi jeg var hjemme på barsel og trængte til noget andet end bleer, amning m.m. Faldt tilfældigt over Lauras blog, Karen klarbæks blog og pif paf puf... Jamen så var jeg solgt. Stille og roligt tænkte jeg, at jeg da også havde noget på hjertet... Og nu er jeg jo helt vild med det...

2. Spørgsmål
Hvilke blogs følger du?
Jeg følger pænt mange efterhånden. Det er primært blogs om hækling, glas og børneting. Er også meget fascineret af dem der laver flotte kager. Men hækling er nok det emne jeg læser mest om pt.

3. Spørsmål
Favoritfarver:
Jeg er til klare farver. Min absolut favorit er helt klart grøn.. Men er også vild med lilla, gul, rød og turkis.

4.Spørsmål
Farvoritfilm:
Jeg går efterhånden sjældent i biografen, og herhjemme er det de danske klassiskere farmanden og superhelten ser. Jeg nød virkelig at se Geisha, den er fantastisk smuk. Men Harry Potters verden, Starwars og Ringenes Herre er også lige mig.

5.Spørgsmål
Hvilket lande vil du besøge og hvorfor?
Jeg ville rigtig gerne til Japan og Kina. Jeg synes det virker så smukt og fuldstændigt anderledes end noget jeg kender. Men ville også rigtig gerne til grønland og færøerne.

Jeg vil gerne give awarden videre til

Hos Maj - Fordi hun har en lille uopdaget perle med hæklerier, madopskrifter og hverdags beretninger.
Pifpafpuf - Fordi hendes blog er super hyggelig med mange fine hæklerier og fordi hun har inspireret mig mere end en gang.
Vidunderlige univers -For en helt igennem herlig blog med en bunhe gode ideer og good feeling.
Livet som sådan - For uglepassion og lækre hæklerier.
Pip som pap - For super skønne ting i papir. Og fordi hun har lavet Puttepigens nye dukkehus, som bliver det mest fantastiske dukkehus i Nakskov....

Håber de vil modtage den, og bliver glade for den. Synes at de bloggere jeg har normineret er super hyggelige og fantastiske. Så tjek dem ud..

Lykke

5 kommentarer:

  1. Hej Lykke.. TAK for din fine Award - ..er næsten ked af at sige det.. men jeg må springe over.. der må prioteres.. Sorry..Det var ellers så sødt af dig.. Igen TAK:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. ORRRgg du er da sød.. Ja lad mig da bare stå - det er jo ik din skyld at jeg siger fra denne gang.. :0)(griner)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Endnu en gang tak kære Lykke for din Award. Jeg er stolt over at ha' fået lov til at lave puttepigens dukkehus - håber I også er tilfredse med det når I får det om et par uger! Knus Pia

    SvarSlet
  4. Hej Lykke.
    Åh tusind tusind tak, den vil jeg meget gerne modtage!
    Hvor er du bare sød;) Er da bare super glad!

    SvarSlet
  5. Tak for din award! Den er jeg glad for. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...