mandag den 20. juni 2011

Hjælp søges...

Jeg har fundet disse fantastiske puslebrikker og de måtte bare med hjem.

De er i træ og super søde. Er vild med motiverne.

Og nu kommer så dilemmaet. Hvad skal jeg bruge dem til? Jeg så på forårsmarkedet at nogle havde lavet brocher af lignende brikker. Og synes godt om ideen. Men måske var der andre super ideer ude i blogland. Tager med kyshånd imod gode råd om hvad jeg kan bruge disse skønheder på...
Ellers er nedtællingen til sommerferien er gået i gang. Hold op hvor jeg glæder mg til ferien i år...

Ha en god mandag aften.

Lykke

3 kommentarer:

  1. Hej Lykke

    SÅ er der sendt pakke :-) Og lad være med at kig på min blog, da der har sneget sig en enkelt smølf eller to ind i dag :-)

    Dyrene er også super fine som greb på en kommode?!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Lav et maleri evt til et børneværelse hvori dyrerne kommer lidt ud i en slags 3 d.. Eller lav kort med digte som kan sættes i små rammer..
    dit glas nedenunder dine brik dyr er sørme godt nok søde.. Savner helt at lave glas:0)KH Iben

    SvarSlet
  3. Hej,

    Super gode ideer. Dem vil jeg tænke videre over tak for input. Og Iben du må da bare gang med det glas igen:-)

    Lykke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...