lørdag den 11. juni 2011

En luftballon...

Jeg har længe kigget langt efter sådan en der holder styr på hårspænderne. Med en datter med langt hår, hvilket hun har haft fra fødslen, er det lidt nødvendigt med et system som er nemt for alle. Synes de er super søde dem jeg har set, men synes også det er mange penge for lidt stof og bånd. Så jeg har prøvet at lave en selv.


Den er lavet i filt, hvor jeg har limet og klippet blomster ud. Til sidst har jeg syet det hele sammen. Der er et fint bånd til alle hårspænderne. For enden af båndet er der to træperler.

Jeg måtte hænge den på plads med det samme ude ved puslepladsen. Og den synes jeg da også lige i skal have et foto af.

Jeg elsker den plads. Lyset kommer ind og hygger. Men det bliver aldrig så skarpt at puttepigen har været generet af det. Puslepuden er superheltens den gamle, men beklædt med voksdug. Det er super praktisk og vi har været glade for at det hurtigt kunne tørres af m.m. Og den nye luftballon hænger til højre på fotoet. Jeg er meget tilfreds..

Og så lige et foto af vores flotte rose, som vi deler med vores søde naboer. Den er så flot den rose og jeg glæder mig når den bliver større og får flere blomster, så kan den rigtig byde mig (og alle andre) velkommen hjem...

Er den ikke smuk?

God pinselørdag til alle.

Lykke

2 kommentarer:

  1. Hej Lykke - Altså hvor er du dog kreativ! Den er vildt sød og pynter rigtig fint i jeres hyggelige puslehjørne. Har faktisk også selv tænkt på at vi trænger til et nyt pusleunderlag - så du gav mig da lige en god ide dér :o) God pinse! Knus Pia

    SvarSlet
  2. Super fin idé Lykke - dem er du bare sprængfyldt med! Kender så udemærket klemme-problematikken;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...