lørdag den 9. april 2011

Sikke en dejlig dag det er idag...

Så har jeg fået ny energi på glasfronten. Har sammen med nogle veninder været til endnu et glaskursus. Og som lovet får i lige en del billeder af processen.. Det starter med bundfarven.. hvorefter jeg finder ud af hvilke farver der skal tilføjes, og hvad det skal være. I dette tilfælde en pudsig fugl...

Så laver jeg en plade i klart glas til bagsiden for at hæfte ophæng (eller stang til fod).. Undervejs bliver der klippet, slebet, limet m.m. Og så skal den bare i ovnen og brændes..


Det endelige resultat kan jeg først vise efter weekenden. Jeg fik lavet et par ugler og det er planen at den ene skal bruges til min første give away.. Det er godt nok spændende for mig...

1 kommentar:

  1. hold op det er fint, kan jeg bestille en kaj og andrea ved dig, så dem i et lægehus og de var bare bedårende i glas

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...