mandag den 25. april 2011

Så har sneglen fået sin plads i solen..


Nu er det forår og sommeren er på vej. Her i huset vises det ved at sneglen kommer frem og byder velkommen med blomster om kring sig Jeg synes det er super hyggeligt med den slags traditioner og håber ungerne en dag vil nyde nogle af dem. Her i påsken har den stået på masser af besøg her og der, et smut til Lalandia (sikke en pengemaskine men super hyggeligt for ungerne), havearbejde m.m. Og nu her den sidste feriedag kan vi bruge på at gøre klar til den nye uge..
Nå men tilbage til sneglen, som jeg er rigtig tilfreds med. Den er ikke blevet helt som jeg ønskede men synes det er blevet skæv og finurlig som jeg er vild med. Jeg synes at det med at have glasting i haven giver et spil og liv blandt planter og træer som jeg er helt vild med. Og jeg har efterhånden meget glas hængende rundt omkring i vores lille byhave..

Ha en super dejlig sidste fridag for nu..

Lykke

3 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med glasting udendørs. I potter, til at hænge i træerne, på væggen...ja alle steder det er muligt!!!
    Flot flot snegl!!

    SvarSlet
  2. God snegl der byder velkommen og stor ser det ud til. Jeg har ikke prøvet at lave glas som er beregnet til at være udendørs så det bliver sat på listen over det der skal prøves.

    SvarSlet
  3. Lene: Tusinde tak.

    Lotte: Sneglen måler 37 cm på det længste sted og 30 cm på det højeste. Så den fyldte godt til i ovnen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...