søndag den 20. marts 2011

Vinter, forår, sommer og efterår.


Jeg trives i alle årstider.. Når sommeren er ved at være slut længes jeg efter løvfald og smukke farver på træerne, blæsevejr og en god gang regn. Ligeledes kan jeg synes at nu må der gerne snart komme frost og sne. Og foråret, hvor det bliver lysere og alle forårsblomsterne kommer frem..
Denne glæde ved årstidernes skiften ville jeg gerne give videre til mine unger. Og det kom der det her glas ud af. Det er ikke helt som jeg tænkte, men det hænger ved puslepladsen og Alma kigger på det og pludrer. Ja så det er vel en succes..


Jeg er næsten færdig med en barnedåbsgave til min venindes to lækre unger. Ja hun har fået tvillinger (lige som Mary og Frederik) også en pige og en dreng. Super skønt for dem.. Nå men har planlagt at de skulle have en sætterkasse hver malet og med tapet. Så har jeg næsten hæklet en abe færdig til drengen og navnet her til pigen.. Og så bliver jeg pluselig i tvivl om det er godt nok? Om jeg istedet her i sidste time (barnedåben er på næste søndag) skal løbe ud og købe en supplerende gave.. Om det er godt nok med hjemmelavet gaver når nu det er så stor en dag. Jeg selv ville bliver super glad, men er alle som jeg? Hvad tænker i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...