søndag den 27. marts 2011

Så blev hun færdig


Så blev Elefanten Ingeborg færdig og er klar til afgang.. Denne her elefant har fået en lille fin navneattest med... Jeg er ret vild med farvekombenationen. Jeg har dog ikke selv valgt den, det er den kommende ejers mor, som skal have den ære!!




Og så får i lige en lille input fra barnedåben.. De hjemmegjorte ting var en stor succes... Blev spurgt om jeg ikke ville lave en hækleworkshop, så jeg kunne vise andre hvordan.. Hvor vildt er det når man selv er nybegynder... Så siger vi lige fuck til Janteloven og er lidt selvfed...

Ha en rigtig god søndag aften...

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin.
    Der ligger en overraskelse til dig på min blog, så tag lige og kig ind:-)

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Hvor laver du bare nogle fine ting :o)
    Kh Naninja

    SvarSlet
  3. Jeg synes den er helt vild skøn:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...