tirsdag den 22. marts 2011

Ingeborg....


Som lovet tidligere her et foto af mit nuværende projekt - endnu en elefant. Jeg har selv lavet opskriften til den og har efterhånden lavet et par stykker.Men selvfølgelig ikke i de samme farver. De er hver gang forskellige, så er det sjovest ik´?! Jeg er rimelig stolt af mig selv. Synes ideen er super fin. Denne her hedder Ingeborg, for her får elefanterne navn, når de har fået øjne. Der skal en bjælde i kroppen. Den her skal snart afsted til en lille pige.. Så må se at få gang i hæklenålen... (Har nemlig to bestillinger mere på elefanter)

En god aften til Jer!

2 kommentarer:

  1. den er også super sød den elefant :)
    mon jeg skulle prøve at våge mig ud i at lave sådan en en dag?

    SvarSlet
  2. Den er ihvertfald ikke specielt svær at lave hvis du kan hækle fastmasker rundt. Jeg har aldrig rigtig lavet et mønster, hækler bare derudaf, men måske kunne jeg lave et mønster og gøre det til en DIY? Altså næste gang jeg skal i gang fra bunden..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...