onsdag den 16. marts 2011

Hvad er storken kommet med?


For 10 måneder siden kom vores skønne datter til verden. I den anledning havde jeg lavet denne stork. Det er vist egentlig tradition at den kun står fremme i en begrænset periode. Men den står der endnu.. Hvorfor? Måske fordi hun skal blive ved med at være lille baby (åh det er så hyggeligt!), måske fordi jeg bare ikke har fået taget mig sammen, måske fordi jeg synes den er så fin, at det er synd det kun var en kort periode at den bød velkommen. Jeg er ikke helt sikker og måske lidt af det hele. Men nu står den der og tror blomsterne skal skiftes ud med forårsblomster. Så kan storken skabe en ny trend og byde velkommen også selvom at datteren snart fylder et år..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...