onsdag den 23. marts 2011

Efterlysning..


I vores køkken har vi denne væg med forskellige urer. Jeg er vild med hver og et. Det har taget mig længe at finde dem alle på forskellige loppemarkeder. Men synes der mangler et. Jeg ville rigtig gerne have et gammelt køkkenur i rødt. Det ville være så fint. Så hvis du har et du ikke vil have længere køber jeg det gerne. Det skal være metal. Det behøver ikke at virke det skal "kun" bruges til pynt. Har selv ledt rigtig længe efter det så måske kan jeg få et på den her måde...

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud med så mange ure samlet. Jeg skal tænke på dig på min færden rundt i genbrugslandet :o)

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke om det er "snyd", men du kan pt få røde ure i Tiger...Jeg så nogle forleden dag.
    Lene

    SvarSlet
  3. Hej Lene.
    Jo det er lidt snyd. Men måske indtil jeg har fundet et af de gamle....
    Tusinde tak for infoen.

    Lykke

    SvarSlet
  4. Åhh, det var en fin væg - kan desværre ikke hjælpe med uret, ville blot lægge en kommentar:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...